dimarts, 11 d’agost de 2015

(1/2) I després de saltar com un mico, que s'ha de fer? CANDITO HQ!!!! (Maig-Juny)

Després de saltar com un mico amb la rutina del Powerexplosive podia fer dues coses.. o bé 3, que seria si comptessim l'opció de no fer res, però obviament això ni es contempla. Per tant:

1) REPETIR. Oseasé, donar-me una o dues setmanes de "descans" (vol dir, només fer els entrenaments d'equip i seguir fent la 5x5 o similar nomes upper-body)

2) PROVAR COSES NOVES. Es a dir, remenar entre els arxius i rutines que guardo pel PC i escollir-ne una que em fes el pes o adaptar-me-la al meu gust.

ANANT A PAMS: Si una rutina et funciona, repetir-la és una opció ben raonable. I més si parlem d'una rutina de 6 setmanes, que és "ná y menos". Com que en el meu cas m'ha funcionat, seria una bona opció. Fins aqui tot correcte. No obstant, quelcom em deia que volia canviar. I direu "pero si tu mateix dius que 6 setmanes es un bluf!", cierto, muy cierto, se'm podria acusar de tasta-olletes, sí, peeeerò tenia quelcom que em rondava pel cap des de la 5a setmana de la rutina aquesta, i és que sentia que li faltava una mica de volum de treball de peses. Que ets un vigorexic? Que t'agrada fer el goril·la inflant vena i fent jetos al gimnàs? Nah nah, res d'això. El que passa és el següent:
 A) Des de fa temps estic amb constant diàleg amb una periostitis intermitent. La pliometria (el saltar com un mico) és, del que faig, la part de l'entrenament que més me la pot fer aflorar.
 B) A penes porto 6 mesos tocant les peses. Això és sinònim de ser un principiant. Si ho maquillo com a molt es podria dir que sóc un "experiementat dins dels principiants", haha, però no cal xD. Això vol dir que el meu desenvolupament físic de forçut encara està ben al principi, dit d'una altra manera, em queda molt camí per recòrrer, i per tant, progressar.

AIXÍ DONCS, prenent nota d'aquestes dues raons mentres estava acabant la rutina de salt, vaig començar a pensar que podria fer que em permetés tocar més les peses, no oblidar-me de la Pliometria i a la vegada seguir entrenant amb l'equip d'una manera decent...... PATAPAM! Sense voler-ho, sense esperar'm-ho, em trobo amb la solució. De la mà del mestre Candito Training HQ i el "Free content" que mostra a la seva web, em trobo una combinació d'entrenament de força-potencia-reactivitat que materialitza molt bé la idea que m'havia fet del que volia fer ara.

Agafant l'esquelet que dona coma rutina i els exercicis "accessoris" que recomana i que conec, m'he acabat muntant el menú, i així ha quedat. Estructuralment així quedarà*, no obstant alguns exercicis dels "secundaris" anirant variant o els hi posaré/treuré emfasi segons vegi.

*Aquesta es la versió amb la que vaig començar al maig/juny. Actualment s'han produit certes variacions que més endavant publicaré


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada