dimecres, 12 d’agost del 2015

(2/2) Candito HQ: Videos de la rutina (maig)

Doncs si en el post anterior mostrava en paper la rutina que des de maig he començat a fer, aqui deixo els videos que durant les primeres setmanes vaig fer. Per una banda, per veure'm com executava els exercicis, i per l'altra, per tenir un registre de quins van ser els pesos amb els que vaig començar (que no surten al video, però me conojco loh platoh de metal i se quan hi ha a cada lloc, jeje) i com he anat variant els exercicis segons hi responia a ells. Per això, de cara a Septembre/Octubre, segons com em vegi de volum de treball entre la rutina aquesta i "el que em cansi" fent el Cicle Superior d'esports, segurament faré un video mostrant les variacions (que ja he anat introduint a hores d'ara) que aniré introduint per poder combinar-m'ho amb sentit i equilibri.

Saluten!!








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada