dissabte, 11 d’abril del 2015

SETMANA 4 de 6 - Rutina Salt Powerexplosive

El video, com els anteriors; les sensacions a pista, en canvi, com feia molt de temps que no sentia: més electric, més explosiu. La cosa comença a funcionar. 

M'he adonat que on més m'està repercutint (positivament) els "salts de mico"(pliometria) que faig a la pista és als bessons i al "sistema neuronal".... més d'un dirà "WTF deixa de xutar-te merdes tio" XD, però no va per aqui la cosa. Aclaro breument: 
     1) El major impacte l'he notat als bessons  perquè son els músculs que més se m'havien atrofiat amb l'esguinç del turmell (normal). Amb salts de puntes, sense gairebé flexió dels genolls, he notat que volava més que de costum, per això ho puc atribuir als bessons (a més els tinc més definits i rocosos xD... però això ha vingut més a partir de la 5ª setmana)

    2) Per "sistema neuronal" em refereixo a la millora que he notat a l'hora de saltar reactivament, o dit d'una altra manera, que quan vull fer un salt "instantani", per tant que no pots preparar el salt sinó que has d'explotar enseguida, he pogut apreciar com el meu cos es capaç de crear més força en aquell instant, i per tant, saltar més. I de fet això corrobora amb èxit la finalitat principal dels "salts de mico" a la pista, que és precisament entrenar el cos perque pugui produir el màxim de força possible en el mínim de temps. 

I sense enrollar-me més del necessari (que em costa poc), aqui el video! 

Detall: El dibuix de la samarreta del primer dia d'entrenament és homemade! En podeu trobar uns quants més aqui: Evolución de mis graffitis III


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada