dimecres, 25 de març del 2015

SETMANA 2 de 6 - Rutina Salt Powerexplosive (video)

4 WEEKS TO GO! Segona setmana superada i amb bones sensacions. NO OBSTANT, la periostitis segueix "ahí ahí" fent un modest acte de presència però sense acaparar el protagonisme (dit d'una altra manera, que gairebé no em molesta xD) 

Puc seguir comprovant que m'ho puc combinar amb els entrenaments d'equip sense morir en l'intent. Gooood! 

I NECESSARI A COMENTAR DES DE JA (i juro que el gimnàs on vaig no em paga comissió per dir això eh, jurao! #Transparència xD: que p***ment ben parit està la oferta d'aquest gim amb les meves necessitats específiques. Dins de ser un gimnàs comercial (que vol dir: 4mil maquines ortopèdiques per fer 1 múscul diferent amb cadascuna d'elles... resumit-ho en una frase swagger que m'he inventat per fer-me entendre: just showin' off, just puppin', no real strenght & fitness at all.) té la seva oferta de barres i equipaments per efectuar bons exercicis de pes lliure (crucials per desenvolupar la força en general) i, especificament pel salt, una pista de basquet doble BUIDA a l'horari que vaig jo perfecte per efectuar l'entrenament de salt en una superfície molt més agradïda pels genolls (i articualcions en general) que no pas l'asfalt. parquet del güeno, i fins i tot una mica abombat, nefast pel bot, però perfecte per amortir les caigudes!! ESTÁ TO PENSAO!  

Pero tornant al lio, aqui deixo el video! Salut!

PD: com que vaig amb retard, ja puc avançar que la setmana 3 està en procés d'edició, i la setmana 4 de gravació! 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada